19 Ocak 2012 Perşembe

Ashram Günlerim Devam Ediyor..

Bugün 13 Ocak 2012, sabah saat 11.15’de vedik astroloji danışmanlığı alacağım. Akşam üstü ise Amma ile sahilde meditasyon yapılacak. Kahvaltımı yapıp, kahvemi içtikten ve internet ofisinde maillerimi kontrol ettikten sonra beklenen an gelmişti. Biraz sonra vedik astroloji danışmanlığı için odaya girecektim. Vedik astrolojik danışmanlığım tam 40 dakika sürdü. Yıldızımın ne olduğunu öğrendim. Saturn’un hayatımdaki etkisi burada da kendisini göstermişti. Haritama bakan kadın seansın sonunda citrin ve ay taşının bana iyi geleceğini, sarı iplikli kolye takmamı, Ganesh ve saturn için puja yaptırmamı tavsiye etti. Bunun üzerine ertesi gün sabah saat 5.00 için puja randevumu aldım. 2001 yılından beri hayatımdan hiç eksilmeyen Saturn için artık bir şeyler yapmam gerekiyordu. Bankacılık yaparak uzun bir müddet haritamın dışına çıkmış olabilirim. Ama artık yaşam temama geri döndüm biraz insaf diyorum. Belki Sevgili Ganesh ile birlikte Saturn pujası Saturn ile aramı düzeltebilir. Kim bilir!!! Öğlen yemeğimizi yedikten sonra akşam üstü Amma ile yapacağımız meditasyon saatine kadar oyalandık. Bu arada Seva yapmak için randevu aldım. Bugünden sonra iki gün boyunca “Composing” dedikleri bitkilere yemek hazırlama işini yapacaktım. Kayıt masasındaki çocuk bu işi 2 ayrı gün yapmak istediğimden emin olup olmadığımı sordu. Kesin bu işte bir gariplik var galiba şeklinde düşünerek, bu işte özel olan nedir diye sordum. Biraz koku olabilir dedi. İlk günü geçirdikten sonra işi beğenmezsem farklı bir iş önerebileceğini söyledi. “Composing” in tercih edilmeyen bir iş olduğu kesindi. Bana sunulanı kabul etmeliyim diye düşündüm. Belki de “Composing” kibrim için iyi bir ilaç olabilirdi. Ne de olsa bitkiler sevgi enerjisini temsil ediyordu. Bitkilere karşılıksız yardım ederek kibrimi yumuşatmak için iyi bir tohum atmış olabilirdim. O gün öğleden sonra Aylin ile birlikte ayurveda doktoruna gittik. Beden temizliği ile ilgili Türkiye’de yapmış olduğum çalışmaları doktor ile paylaştım. Yaptığım çalışmaların ayurvedik çalışmalar olduğunu söyledi. Ayrıca Türkiye’de böyle çalışmaların yapılıyor olmasına şaşırdığını söyledi. Önerebileceği bir şey olmadığını söyleyerek öksürüğüm ve ayaklarımdaki şişmeler ile ilgili ayurvedik ilaçlar yazdı. Zira Bodhgaya’dayken feci şekilde üşütmüştüm.
Ayurvedik muayeneden sonra saat 16.30 gibi Amma’nın yapacağı meditasyon için Aylin ile birlikte kumsala gittik. Kumsalda Amma’yı beklemeye başladık. Amma 20 dakika sonra göründü. Önce bu akşama özel bir konuşma yaptı. Konuşmasını tamamladıktan sonra da katılımcılara söz verdi. Birkaç kişi deneyimlerini Amma ile paylaştılar. Sonra da hep birlikte yarım saatlik bir meditasyon yaptık. Arkadan gelen okyanus sesi ile birlikte meditasyon yapmak çok keyifli olmuştu. Meditasyondan sonra Amma bizlere şarkı söyledi. Ve son olarakta o gün ashramdan ayrılacaklar ile kucaklaşmasını tamamladı.
Bizde Aylin ile birlikte güneş batarken birkaç fotoğraf çektik. Çektiğimiz fotoğraflarda bizimle birlikte bir sürü orbs’un burada bizimle birlikte olduğunu fark ettik.
Akşam saat 19.00-20.00 arasında Amma ile orkestrası eşliğinde dualar söylendi. Akşam yemeğimizi yedikten sonra ise odamıza çekildik. Odaya o gün ayrılan avrupalı kız yerine Alman bir kız gelmişti. Amerikalı kadın her zamanki gibi sohbet ederken alman kız ashramda yüksek sesle konuşma yapılamayacağı konusunda sert bir şekilde bizi azarladı. Çaresiz çenemizi kapatıp uyumaya başladık. Buradaki son iki günümde şansım var ise belki Amma ile tekrar kucaklaşabilirim. Neler olup bittiğine bakmaktan ilk seferkini çok anlayamadım. Bundan sonraki darshanımda Amma’dan mantra talep etmek istiyorum. Özel mantra ile Amma’nın size yardım etmesi için özel bir kanal açılıyormuş. Neyse bakalım neler olacak? Sevgiler www.yourwishisyourreality.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder